TE

Alla behöver en kopp te då och då. Det livar alltid upp den kalla tillvaron och värmer ända ut i tårna. Glögg-te är min personliga favorit. Det smakar inte glögg, som man skulle kunna tro med tanke på namnet, men det smakar jul. Mumms mumms säger jag bara. Inhandlat lös-te på bästa te-köpar-stället i stan såklart. Ni borde prova det! 

Äntligen klar med mitt trafikarbete det blev nio sidor till slut. Blev väldans nöjd, det blev riktigt bra. De va ett arbete avklarat, nu måste jag bara göra de två arbetena jag ligger efter med också annars är jag rädd att mina lärare stryper mig snart. Varför är det så galet svårt att göra klart en uppgift man ligger efter med? Riktigt ful vana som jag måste lägga av med, men det blir bara såhär när det är för mycket arbete på en gång. 

Nu ska jag kolla på House och sen sova i min underbart sköna säng, Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0