Sowflakes <3

Idag är en galet bra dag. När jag kom in på Engelska-lektionen i morse skriker Bälla ut att New moon biljetterna är släppta. Jag sprang ner så fort som möjligt till datorn och bokade en till mig och en till Isabell. bästa platserna med såklart :D men den är vid 12 på natten så man lär ju va seg dagen efter, men men det är såå värt det.
Idag slutade vi vid 12 typ göttans bananer, och visst hade jag sett att det va lite småfjun i luften, men det var sådär lite så att det knappt räknades. Men när jag gick ut från stora entren och skulle cykla hem så började det snöa rejält. Underbar känsla, detta räknas som första snön för i år för min del. Gräsmattan har till och med blivit vit och de små flingorna virvlar fortfarande runt i luften.

Underbart mysigt med lite snö.
När jag kom hem lunchade jag med mamma och pappa och sen åkte jag och mamma till Maxi, och sen blev det Glögg-te och pepparkaksdeg, Mumma ;D 
Livet leker just nu, det är väldigt mycket på G nu men det är bara att ta tag i det som måste göras och njuta av det jag vill göra.
Planering:
*9/11 Brandstationen med mina småscouter
* 12/11 Informationsdag för niorna och Olycksövning i Kvillsfors
*19-20/11 New Moon på bio
*20-22 FST i Göteborg
*25/11 Ullared
*29-31/11 Stockholm och Paramore-konsert
"A dance beneath the sparkling sky,
the dance we share will guide the way" <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0