Sammanfattning av några innehållsrika dagar

Fy på mig för sjukt dålig uppdatering !!
Jag var i Göteborg i helgen. Så superduper lyckat det blev tycker jag. Massa bus med Ida såklart. Vi var på avenyn, satt på möten, tog dramakurs, salsakurs, lekte lekar, var på mysstund, såg på när sälarna blev matade och drack en massa kaffe. Lyckat som sagt. 
När jag kom hem i söndags hade mamma och pappa vatt och hämtat mina nya skidor. Kärlek till dem!
Måndagen och tisdagen var som vanliga måndagar och tisdagar med undantag från att jag tog Svinis-sprutan i tisdags efter skolan. AJJ! Säger jag bara. Min stackars arm alltså. Igår blev det Ullared för att vi hade studiedag i skolan, och turligt nog var det inte alls så mycket folk. Men biverkningarna av vaccinet hälsade på och gav mig skyhög feber och smärta i hela kroppen, tur att det finns Ipren säger jag bara. Och sen såg jag Morgan från lagret, tänkte gått fram för att be om en autograf men jag kunde inte sluta skratta. Så dagen blev lyckad i alla fall och jag handlade tills jag storknade i stort sätt! Efter själva Gekås gick syrran och jag in i erotik-butiken xD Galet va kul vi hade. Och idag har jag vatt hemma från skolan, inte mått så bra idag heller och lite feber å sådär, men det är bättre nu så imorrn blir det skola igen och en fika med Louvisa, Bälla och Emma efter skolan. Dessutom blir det maskerad på UP med Linda på kvällen. De ska bli skojj skojj. Frågan är bara vad man ska klä ut sig till, det återstår att se. Nu ska jag nana. God Natt
"Det gör inte ont 
efter tre dar på golvet 
det som är skrivet är skrivet 
och livet är livet" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0