New Moon

Jag vet inte vart jag ska göra av mig själv. Klockan är 2:52 och jag är nyss hemkommen från biografen. Ord kan inte beskriva vad jag tyckte om filmen, jag tyckte ettan var UNDERBAR men frågan är om inte nummer 2 var ännu bättre. Mina förväntningar var verkligen SKYhöga med tanke på hur fantastiskt underbar boken var och jag var rädd att filmen inte skulle leva upp till dem. Men den slog dem med GOD marginal. Jag är helt hyper och inte det minsta trött (kan bero på sockerkicken från allt godis, som just nu får min mage att skrika av smärta)men jag måste försöka få några timmars sömn nu innan de är skoldax igen. Inatt ska jag drömma om kärleken.
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0