Min lat-helg (Y)

Har inte gjort ett skit nytta i helgen och det var UNDERBART. Behövde det känner jag, för nu är jag Totalt uppbokad i stort sett fram till jullovet, oj oj oj hur ska det här gå, kommer gå in i väggen som vanligt såhär års... men men, Always look at the bright side of life. Galet va roligt jag kommer ha! Imorgon kommer bli toppen, hela den här veckan förresten, hoppas jag. Imorgon är det roliga lektioner bl.a Idrott och ROA och på kvällen ska jag till räddningstjänsten en sväng och hälsa på lite. På tisdag blir det förhoppningsvis Huseby med mamma och på fredag ska pappa köpa nya längdsidor till mig (han är lite bra pappa i alla fall) Kanske blir ny slalomutrustning till helgen också.


Det måste bara nämnas att jag i natt vid 02.32 fick ett sms av en viss Christoffer som väckte mig. Jag säger bara en sak: Hämnden är ljuv ^^ höhö
Firat pappa idag med Tårta, presenter och Banan-kaka som jag bakat :D för det är pappas favoritkaka. Grattis på fars dag!
Nu ska jag sova sju kvart i timmen ;) Natti Natti
"You got to lose to know how to win" <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0