Kvällen den 2:a November

Plugg plugg plugg och mer plugg. Skrivit väldigt mycket på mitt Trafikarbete, för det var det enda jag tyckte va roligt idag. Kollade på Ullared innan med, sjukt roligt alltså, det finns verkligen knasigt folk här i världen. Men det blir helt klart en serie som läggs på listan av de som måste följas.
Klockan är snart 23.00 och jag känner att jag måste nog sova nu. Har sovmorgon till halv 10 imorrn men jag behöver all sömn jag kan få, det gör jag alltid. En utvilad Eleonor är en glad Eleonor !!
"Delad lycka är dubbel lycka, delad sorg är hälften så sorgsen" Remember that ;)
"All the battles I lost and the battles I won
This will be the one" <3
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0