Haloween -09

Lördag: Dagen gick väldans fort, han inte göra hälften av vad jag hade planerat. Åt supergod middag med familjen och sen, efter att ha bytt kläder sjutton gånger, så gick jag hem till Bella. Tanken va feeest men dåligt med folk som vill ställa på det, men vi festade ändå ;) Hamnade på stan till slut och kvällen blev mega lyckad även om det inte såg så ljust ut i början av den. Galet ont i fötterna efter att ha sprungit runt i mina klackskor hela kvällen men det är sånt man får ta, ska man va fin får man lida pin.
Söndag: Idag va jag med mamma på sko kanonen och ÖB när jag hade vaknat (och efter IDOL-reprisen) sen har jag i stort sett bara städat och pluggat i eftermiddag/kväll. Fasar inför skolan imorrn, verkligen ingen jobbig skoldag men det är ändå skola. Jag vet, jag brukar älska skolan, men just nu känner jag verkligen att en veckas lov till hade inte suttit helt knas alltså. Hann inte göra något alls känns det som :S Men jag har desto mer att se fram i mot nu i November. Göteborg, Ullared och Stockholm ;) Kommer bli bra bra. Det är snart jullov jag får trösta mig med det.
"I wish you were here to turn darkness into light
If you were here tonight I'd find a million ways to say I love you" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0