Alltid en prioriteringsfråga

Nu är jag hemma efter en lång dag. Inte gjort något vettigt idag egentligen, planering inför informationsdagen för niorna, planerings"möte" på idrotten och en demens-föreläsning på Withala. Föreläsningen var jätte bra och mycket intressant så där blev jag positivt överraskad. Har alldeles för mycket att göra. Seniormötet ikväll kan jag ju bara glömma, även om jag verkligen, verkligen vill gå. Lite motion hade ju inte heller skadat, det börjar bli glest i rutorna i träningsdagboken. Sen har vi högen med läxor och uppsatser som ska skrivas som bara ligger och väntar på mig och tyvärr är det den jag måste prioritera. Ska göra så mycket jag orkar, huvudvärken tränger sig på. Men jag ska äta lite pepparkaksdeg och dricka te för att liva upp tillvaron.
"Jag går på krossat glas
Vi fann alla sätt att älska 
Men ingen väg tillbaks" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0