Träning

Pappa vallade mina nya skidor som jag tog på en premiärtur men tyvärr så blev den mycket kort. Precis innan drickastopp insåg jag att jag tappat min ena truga :/ Inte kul alls vill jag lova, särskilt inte eftersom att det bara var stakträning idag och det gick verkligen inte utan trugan. Jag gick en liten sväng längs spåret och hittade faktiskt trugan men det gick inte att få den att sitta kvar så de va bara att ge upp träningen. Dum som jag var hade jag glömt mobilen hemma så den blev en seeeg väntan på att pappa skulle komma och hämta mig. Hann med lite solande mot en husvägg så länge. Häääärligt vinterväder ;) Kanske hinner med ett pass imorrn på förmiddagen om pappa lagar min truga nu ikväll.

Pic från förra året ;)
Nu ska jag äta fruktsallad sen ska jag å bella bus ut å promenixa lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0