På nya äventyr med Bellabus

Här ligger lilla jag på årets julklapp, självklart pratar jag om min lilla spikis. Det är så galet värmande, skönt, avslappnande och lugnande att ligga på en spikmatta. Testa! ni som inte har gjort det, för ni andra vet vad jag talar om ;) Jag fick min i julklapp av min moster som använder en varje dag och nu gör jag det med.
<3 
Anyway så va jag ute på bus med lilla Bella innan. Termobyxor och mössa på och sen tog vi oss en lååång promenad. Vi tittade in på ÖB oxå å köpte lite mer party-stuf inför morgondagen. Jag säger bara det: vi kommer va såååå heta ;) Efter promenaden blev de mys i Bellas säng med glass och Victoria Secret's Fashion show 2009. Den va Awsome som vanligt, lite kort dock tycker jag!! Här har ni mina favoriter:
Imorrn blir det ett nytt år, I can't wait. Bara 4 dagar kvar tills Eleonor Turesson blir 18 år gammal. De ni ! Nehepp nu ska jag nana. Det blir nog en lång dag imorrn skulle jag kunna tro.

"I don't want another pretty face 
I don't want just anyone to hold 
I don't want my love to go to waste 
I want you and your beautiful soul" <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0