Nu är det jul igen

Oj oj oj! FY på mig! Här snackar vi om dålig uppdatering, men så är det såhär i juletider, jag har helt enkelt inte hunnit med. Önskar att jag kunnat skriva varje dag om allt jag har haft för mig (hade jag tagit mig tid så hade jag haft tid) men det som har hänt har hänt och jag orkar inte fylla i alla de delar som min blogg och mina bloggläsare (yepp that's u guys ;)  har missat. Ska försöka bli bättre på att berätta om mitt liv för er som vill höra :)

Men nu är vi här. "Dan före dopparedan" En vit jul kommer vi att få i alla fall, och om ni frågar mig så är det den bästa julklappen av alla. Jag har redan tränat första skidpasset med pappa och egentligen skulle vi ha åkt i morse med. Men det är så svårvallat när det är nysnö så därför skippade vi träningspasset idag. Istället har vi julstökat hela dagen. jag var uppe till 12 med mamma igår och julpyntade och vi fortsatte i morse. Men vid 1 började mamma jobba så jag har fortsatt själv och kokat julskinka och griljerat den och allt *stolt* *haha* Nu vet jag hur man gör de i alla fall, det kan va bra att ha den kunskapen inför framtiden. 

Mamma kommer hem vid 9 så om en halvtimma ska jag börja koka julgröt så ska vi äta lite "julkvällsmat" när mamma kommer hem. Vi har som tradition att äta julmat hemma med bara familjen kvällen innan julafton men eftersom det blir så sent i år så blir de bara lite gröt och kanske en skinkmacka om man har tur ;)

Vi höres SNART igen xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0