Min bortförklaring

Jag skyller på julstressen. Jag skyller ganska mycket på den nu. Dålig uppdatering och jag kan inte lova att den blir bättre förrens efter jul. Mycket på g nu alltså, massor som ska bli klart, både i skolan och hemma. Jag mår aldrig bra den här tiden på året. Samtidigt som jag tycker att det är Underbart mysigt att baka sju sorters kakor och julpynta varenda vrå i huset så tillför det, tillsammans med mycket annat, en oerhörd stress och press inom mig som jag hatar. Men jag vet att det är värt det, på julaftons morgon när allt är perfekt och INGET kan rubba dig i din lyckliga bubbla det är då man vet att det var värt det och man skulle kunna göra allt 100 gånger om igen bara för att få känna den överväldigande känslan av total frid inom sig.
"When this life ends
And I'll be silent
I'll think of you for a while
And I'll go out with a smile" <3

Kommentarer
Postat av: Bälla

du uppdaterar dåligt damen ;) <3

2009-12-23 @ 00:08:27
URL: http://gabriiiella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0