Mellandagsrea

Idag var det upp å hoppa tidigt som gällde, eller klockan 8 i alla fall, vilket är tidigt om man har jullov. Fast jag låg kvar i sängen till klockan halv 9. I vilket fall som så mötte jag Bella vid Vasakiosken vid klockan 10 för en liten tur neråt stan. Vi inhandlade lite roliga partyprylar inför nyår först. Sen började vi söka efter en bra nyårs-outfit men det är inte det lättaste ska ni veta. Blev inget på den fronten och efter att vi mött Kulas på Parelle så vandrade Bella och Kulas vidare och jag tog en sväng till Apoteket. Väl hemma igen blev det lite gott käk. Tyvärr ingen träning idag för pappa är fortfarande förkyld... men imorrn tänker jag träna själv om inte han vill, jag fick i alla fall en promenad idag och det är ju alltid något. 
Har försökt sy om en klänning idag med, vet inte riktigt hur jag vill ha den än. Men det är ett pågående projekt.
Nu ska jag snart se film, "When a man loves a woman" Går på 5:an kl 21.00 och den har jag inte sett förut så den får vara tidsfördriv ikväll. 

Köpte en ny Bikini igår med :D Hoppas den kommer innan det är dax för mitt födelsedagsparty ;)


 "I hope you don't mind 
That I put down in words 
How wonderful life is while

Kommentarer
Postat av: Bellabusälsklingsbus :D

FAN VAD NAAAAAAAAAAAAJS :D

du kommer va fett sexig i badtunnan , GRAAAWR !

2009-12-29 @ 22:41:20
URL: http://bellawho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0